Anasayfa / Anal Seks Hikayeleri / Otobüste Karıma Yaslayan Adam Azdırdı Karımı Arkadan Çok iyi siktim

Otobüste Karıma Yaslayan Adam Azdırdı Karımı Arkadan Çok iyi siktim

Selam sizlere ilk öykümde eşim belirliye ile nasıl tanıştığımızı anlatmıştım. o günden sonra belirliye ile sık sık benim dükkanda buluşup çılgınlar gibi sikiştik aradan takribî dört beş ay geçtikten sonrada evlenmiştik. ilk yılımızda her fırsatta sikişiyorduk konutun her yerinde ve sahilde ormanlık alanlarda filan. sonrada 2 . yılımızda eksildi bu seks yaşantımız benim geç saatlere kadar çalışmam konuta bitkin dönmemde tesirliydi bunda. tatil günlerinde ise öğlene kadar uyuyorduk sonrada ben cafeye maç izlemeye eşimde giderse dostları ile günlere gidiyordu. arada sırada ise dolaşmaya giderdik. yeniden bi tatil günümde dolaşmaya gitmeye karar verdik 10 gibi konuttan çıkıp otobüse bindik tatil günü olduğu için sanırım herkes dolaşmaya gidiyordu otobüs tıka basa doluydu. eşim önden bindi ilerle arkaya ben fiyatı vereyim dedim eşim ilerledi fiyatı verdim ilerlemeye başladım ama fazla gidemeden eşime 2 metre kala durdum zira ortada kilolu bi kadın vardı holü kaplıyordu geçmeyim dedim en iyisi. eşimde bana bakarak gelmiyor musun der gibi işaret etti bende kilolu bayanı göstererek gelemiyorum ki dedim gülüştük ve gözlerini kapatarak tamam diye kafasını salladı. 5 dakika geçmişti eşimin arttaki sırtı dönüp 50 yaşlarında bir adam kımıldamaya başladı ve suratını eşime döndü. o anda eşimde arda baktı ne oluyo der gibi adamda kafasını önüne eğerek tebessümdü kalabalık etraf der gibi ifade yaptı eşimde kafasını sallayarak kavrıyorum gibi yaptı. sonra bana doğru kafasını çeviriyordu ki ben kafamı başka tarafa çevirdim. eşim bir kaç dakika baktı bana doğru yan gözle seziyordum . sonra dışarıya bakmaya devam etti. ben yeniden kafamı o tarafa çevirip adama bakıyordum adam beni öğrenmiyordu ve rahattı elini yukarıyadaki yakalama yerine atıp karımın götüne dayanmaya başladı karım irkilir gibi yapıp kafasını yeniden bütün bana dönerken yeniden ben kafamı yanımdaki gazete okuyan adam çevirip gazeteye bakıyor gibi yaptım. merak ediyordum karımın ne tepki vereceğine ve ondan dolayı ses etmemeye çalışıyordum. karım az hareketlenip elini koltuk başlarındaki uzun yakalama demirine attı ve sanki pabucuna bakacak biçimde kafasını eğip kafasını bi sağa bi sola çevirerek yere bakmaya başladı o hareketi yapınca karımın kalçaları geriye doğru gitmişti zira eğilir gibi yapmıştı bütün eğilme değilde yarım biçimde başka bir deyişle. bunu paydan adam yukarıyadan sağ elini indirip karımın yakaladığı uzun demirin altından yakaladı karımın da sağ eli havada olduğundan adamda karımın bel hizasından elini sokup demirden yakalamaya başladı karımın beli adamın kolunu dayanıyordu ve adam iyice kasıklarını karımın kalçasına gömmüştü otobüste sallandıkça adam bi geri bi ileri hareket ederek kasıklarını karımın kalçalarından ayırıp tekerrür vuruyordu karım hiç kafasını kımıldatmadan dışarıyı izlemeye devam etti bi ara dudaklarını yaladığını gördüm bi anlıktı ama ve yutkundu adam ise elini demirden sürükleyip kasıklarına götürdü bi kaç saniye eli hareketli bişeyler yaptı sağına soluna baktı bide karımın kalçalarına baktı ve elini yeniden aynı yerden yakaladı. ben kıpkırmızı olmuş o biçimde karıma birinin direnmesi beni tahrik etmişti ve hala karımın ne gibi bi tepki vereceğini merakla bekliyordum. baktım karım yeniden kafasını çeviriyor bana ben yeniden gazeteye bakar gibi yapıp kafamı çevirdim karım kafasını adamın kolunun alt tarafına doğru çevirip bi anlık baktı ve sonra dışarıya bakıyormuş gibi sırçaya doğru hafif eğildi eğilince baktım ki adamın eli karımın belini yakalıyor yan kalçasını okşuyordu adam da karımda kızarmıştı ve bende tabi ki. karım bir ara demirden yakaladığı elini alta indirip adamın kasıklarına doğru götürdü omuz hareketinden anlamıştım takribî bir kaç dakika o biçimde kaldı eli orada sonra baktım adam dahada kırmızılaşıp sağına soluna bakındı dudaklarıyla ooohh der gibiydi ve elini yeniden önüne atıp bişeyler yaparak yana doğru döndü karım da elini eteğini düzenler gibi yapıp sağa doğru kaymıştı ve yeniden baktı ben ise bildiğimden dolayı gazeteye dalmış gibi yaptım yeniden. sonra bi ara baktım adam arkaya ilerledi başka bi kadının artta durdu. kavradım ki adam fortçuymuş. 10 dakika geçtikten sonra bizim durağa geldik ve karıma bakıp hadi iniyoruz diye kafa işareti yaptım tamam dedi ve indik biz inince baktım adamda indi karım az öndeydi adam o tarafa doğru yürürken karım adama baktı korktu sanırım yanıma gelip konuşacak diye ve bana kocacım nereye gidiyoruz diyerek bana doğru geldi. bunu gören adam yanımızdan geçerek köprüye doğru gitmeye başladı bende karıma sahile filan gideriz bişeyler yiyelim dedim iyi olur dedi ama karım köprüye çıkan adam doğru bakıyordu ben bi sigara yaktım karım ilerliyordu baktığımda adamda kafasını çevirip karıma doğru bakıyor ve yürüyordu karım duraklayıp beni bekledi hadi aşkım yürüsene dedi dur sigaramı yakayım dedim yaktım ve yanına giderken baktığımda karımın kalçasında ıslaklık vardı. aşkım ne olmuş eteğinin arda öyle dedim elini attı ıslaklığı eline bulaştı baktım karım parmaklarını birleştirerek ıslaklığa bakıyor ve oğuşturarak koklamaya başladı sonrada ayy ne pis insanlar var sümüğünü sağa sola silmişler sanırım koltuktan bulaştı dedi ve çantasından ıslak mendili çıkartıp silmeye başladı. bende ona tuvalet var bak ilerde gir pakle dedim iyi olur dedi ve girdi bende kapıda bekledim kapıyı araladı ve aşkım çantamı meblağ mısın dedi baktım eteğini çıkartmış kilot ile duruyordu. güldüm ve aşkım afet gibi duruyon geleyim mi dedim o da güldü hee bütün yeri zati gel gel dedi ve güldü konuta gidince kazançsın dedi sonrada. neyse işini tamamlayıp çıktı sahile gittik orada bi cafeye oturup sipariş verdik gıdalarımızı yedikten sonra kalkıp gezdik sıradan sonra akşam oluyordu hadi gidelim konuta dedik ve gittik. akşam yemeğinde pizza almıştım onu yedik şimdi o dolaşmadan sonra bide yemekle uğraşmayım dedi eşim belirliye. bende pizza aldım pizzamız bitti eşim ben banyo sunim dedi bende ne serin var aşkım seni azıcık yiyeyim banyoyu yaparız zati dedim. yok yok terledim şu bitkinlik üstümden gitsin hemde mis gibi kokayım sana dedi ve girdi banyoya. anlamıştım otobüste adam elini attığında meğerse sikini çıkartıp sabretmiş karımın kalçalarına ve o biçimde git gel yaparak boşalmıştı kalçalarına karımda elini arkaya attığında demek ki adamın sikini yakalayıp okşadı sıvazladı o biçimde boşalttı adamı ve geri kalan dölleri de eteğini düzeltir gibi yapıp eteğine silmişti. o anda karımın türbanlı bir kaşar olduğunu kavramıştım. baştan belirliydi zati benden daha önceki işvereninin onu götünden siktiğini gizlemesinden dolayı! ama açıkcası bende zevke gelmiştim bu gidişattan dolayı zati otobüste neredeyse bende boşalacaktım az kalsın karıma hiç birşey muhakkak etmedim karım banyodan çıktı usuma otobüstekiler ldi kazık gibi olmuştu sikim anlatılamaz bir his vardı içimde karım bornozla karşıma geldiğinde ayağa kalktım bakayım nasıl kokmuş benim aşkım dedim ve arttan sarılıp sikimi bastırdım kalçalarına. oooo kocacım küçük cesur hemen hazırola geçmiş ne iş dedi bende seni tuvalette kilotla görünce azmıştım ondan dır dedim. hmmmm baksenn dedi ozaman dışarı çıktıkça ben tuvalette eteğimi çıkarta
yım kilotla kalayım sen az akşama kadar o biçimde gezdireyim seni bi dedi ve güldü . bende aşkım o anda sikerim ozaman bende seni dedim tavaletemi girecen dedi evet girerim dedim ya biri kazanç görürse dedi görsün karım deilmisin dedim güldü çılgınsın dedi ve hemen karımı diz çöktürüp sikimi ağzına verdim kafasının yanlarından tutarak sikimi köklemeye başladım ağzından içeriye ohhh kocacım şahanesin sok ağzıma dedi amımı siker gibi sik ağzımı hadi dedi bunlarıda dinleyince ben iyice zevke geldim otobüstekilerde usuma gelince bir anda volkan gibi patladım karımın ağzına ne olduğunu kavrayamadan offf aşkım nasıl boşalma öyle dedi ben hala suratına filan boşalıyordum sonra sikimi yakalayıp memelerinin üstünede boşaldım. kocacım bu nekadar çok boşalma ne oldu sana bügün dedi bende dedim ya kilotla görünce usum orada kaldı konuta gelene kadar düşündüm o şahane amını götünü dedim suratı döl içindeydi dudaklarının üstündeki dülleri diliyle yaladı arındı parmaklarındakileride yaladı. hmmmm tamamdır bundan sonra bu biçimde olman için sana arada böyle gözükmek gerekli demekki dedi güldü bende güldüm sonra sikim halaa kazık gibiydi yakalayıp ağzına aldı bu halaa inmemiş yalayım insin dedi ve emmeye yalamaya başladı sikimin üstündeki dölleri yalayarak arındı baktım sikim inmiyor sertliği duruyor hemen karımı dizlerinin üstüne domalttım nabıyosun aşkım dedi. aşkım götten sikecem yoksa inemeyecek bu dedim offff dedi tamam hadi sok kocacım dağıt götümü dedi kalçalarının arasını açıp sikimi götünün üstüne bastırıp sertçe soktum bir anda. derinden yeniden ohhhhh geçirr kocacım sert sik dedi ben durmadan pompalama devam ediyordum karım nezamandan beri bu biçimde inlemiyordu ve bende sanki altımda bakire bi kız vardı ve ilk yarak yiyordu o şkeilde kendinden geçmişti. sonra usuma geldi sanırım otobüsteki adamın sikini hayal edip onun siktiğini sezerek sikişiyor benimle dedim ve dahada süratle sikmeye başladım karımın götünden inliyordu aşkım kocacım döllerini götüme boşalt hadi hepsini istiyorum diyordu bende ona tamam bayanım ohh boşaltacam benim azgın bayanım diyordum bu sözler güzeline gitti ve evet kocacım azgınım böyle yarak yemeye doyamayan bir azgınım ben diyordu ben az daha ileri gidip deme emellide olsa ona evett şahane amın götün bedenin var bütün bir afetsin karıcım seks için yaratılmışın sanki seks aygıtım benim seks bombam benim diyordum karım o sözlerin ve götten sikilmenin zevkiylee ohhhh evet kocacım sik bu seks cihazını sike doymaz bu makine iyi sik bitanem senin seks bonbanım ben bombala amımı götümü yanıyor ikiside yarak için dedi bende iyice ileri gittim ve ohhh tamam benim fahişe karım seks bombam tamam sike doyuracam seni dedim. baktım iniltileri yükseldi oooohhhhhhhhhhh evett fahişenimm şahanesin erkeğimmm çılgın ettin benii sik bu fahişeyi dağıt amını götünü diyordu jkarımda açılmıştı içindeki fahişeliği ve inlemeleri çoğalıyordu ohhhh kocacımm hadi bu fahişe kaltak karının götünü dağıt boşal içime hepsini diyordu ben daha fazla o sözlere ve karımın o sıcacık göt deliğinin verdiği zevk ile fışkırmaya başladım döllerimi götünün içinde paydan karım inliyordu çığlık atıyordu oohhhh erkeğim hepsini boşal bu fahişenin götüneeee haddiiii kocacımmm diyordu ve aşkımm şahanesin nezamandan beri böyle sikişmemiştik ve ilkkez böyle zevk aldım dedi. bende ona evet aşkım şahaneydi bende çok zevke geldim dedim. sonra doğruldu demek seks bombasıyım fahişenim senin haa dedi güldü ve nerden geldi bu sözler usuna dedi içimden geldi aşkım edim. ama hoştu o sözler beni çılgın etti bide içimdeki sik olunca çok tahrik oldum dedi. o günden sonra karımla artık seks yaparken ona fahişem kaltağım orospum benim diyordum o da bana avet kocacım ben fahişeyim orospuyum kaltağım sik bu kaltağı dağıt amımı götümü diyordu. ve çok zevk alıyorduk. aradan üç beş ay geçti bizim seks yaşantımızda yeniden yavaşlamalar oldu ee tabi hergün böyle gidecek hali yoktu kimsede katlanamazdı zati bu biçimde bi tempoya. 2 yaz süresince gittiğimiz marmaristeki bi pansiyon var bu yazda oraya gideceğiz az zamanımız kaldı azıcık dinelenip bitkinlik atarız dedik ve iyi geleceğine yetindik. ilk öykümdeki gibi rasim bey var pansiyon sahibi. kafa insan. işte bundan sonraki öykümde başrol oyuncusu rasim bey oluyor dediğim gibi karım emineyi nasıl siktiğini anlatıcam size. şimdilik hoşçakalın……

Hakkında admin

Önerilen Hikaye

Kızımın arkadaşıyla birlikteydim

Ben yurtdisinda kaliyorum.size bir animi anlatacagim su anda 40 yasindayim iki sene oncesiydi kizimin arkadasi kocasi tarafindan terk edilmis devamli bize takilyordu.aksam yemkleri falan derkengece 12de 1de gider ertesi aksam gene geirdi.ben de gayet iyi[…]