Anasayfa / Amatör Seks Hikayeleri / Yurtdışı Turundaki Adamla Otelin Tuvaletinde Seviştik

Yurtdışı Turundaki Adamla Otelin Tuvaletinde Seviştik

25 yaşında konutlu bir bayanım ve kocamla beraber yurtdışına gitmek için bir tur firmayı ile anlaştık Fransa turuna katılmıştık ve özellikle Paris ’i çok görmek istediğimiz için bu turu seçmiştik. Eşim de ben de birbirimizi hoşlanarak konutlandık hala eşimi çok hoşlanıyorum fakat yaşadığım bu kaçamak benim yaşamımın en coşkulu anlarıydı. Burada hiç tanımadığım insanlarla bunu paylaşmak istedim zira içimde kalakala çatladım. Ben de hiç öğrenmediğim ve tanımadığım bir platforma yazarak azıcık olsun hafiflemek istedim, en iyisi size baştan her şeyi anlatayım. İşte kavradığınız üzere kocamla Paris ’e gitmek için bir tur satın aldık ve havaalanında beklerken önümüzdeki bir adam dikkatimi çekti. İki gizeme önümdeydi fakat öylesine yakışıklıydı ki o da karısıyla gelmişti. 28-30 yaşlarında olduğunu varsayım ettiğim bu adam resmen enerji saçıyordu.

Bu arada benim kocam bir hayli kıskanç bir adamdır ve bir görse adama baktığımı beni oracıkta mahvederdi. Ben de natürel kaçamak bakışlarla adama bakmaya başladım fakat daha evvel kocamı hiç kandırmamıştım ve dediğim gibi öyle bir emelim yoktu. Yalnızca adamın sihrine kapılmamak elde değildi. Neyse operasyonlar yapıldıktan sonra uçağı bindik ve ben o adamı bir daha görmedim. Daha sonradan Fransa ’ya varınca turdaki kılavuz bizi toplamak için çağırmaya başladı ve kılavuzun yanında durmaya başladığımda o adamı gördüm. Demek başka bir deyişle uçaktaydık o da bizim turdaydı şok olmuştum. Elim ayağım birbirine dolanmıştı fakat bir yandan da çaktırmıyordum eşime uçak yakaladı sanırım dedim ve adamı kesmeye devam ettim.

Tur kılavuzunun ayarladığı otobüse bindik, benim iki önümde oturuyordu karısıyla birlikte ve tur kılavuzu konuşurken ben kesintisiz adama bakıyordum. Her neyse evvel azıcık turladık daha sonradan akşam olunca otele döndük ve ertesi gün de Paris ’i görmeye gidecektik. Otelde akşam yemeği yerken adamla birkaç kere göz göze geldik zira dediğim gibi ben adamdan büyülenmiştim gözümü ondan ayırmıyordum. Sonradan ertesi sabah kahvaltıda da birkaç kere bana baktığını gördüm ben de ona baktım. Paris ’e gittiğimizde eşimin resimleri sürüklerken onun da resimlerini saklıdan çektim ve akşam olduğunda resimlerini bakarken kendimi buldum. Bu arada gündüz Paris ’te bir müddet konuştuk, herkes birbirinin isimlerini bildi.

Her neyse ertesi gün olduğunda artık kahvaltıda sarih sarih adama bakmaya başladım. Kocamın art ona dönüktü ben de bu fırsat sayesinde adamdan gözlerimi çekmedim. Kocam önündeki yemeğiyle ilgilenirken artık biz adamla kesişmeye başladık. Yeşil kocaman gözlerinden gözlerimden kıskanıyordum ve yanınıki karısına çekemiyordum. Acaba seks yaşamları nasıldı, adam onu hoşça sikiyor muydu, iyi performans çıkarıyorlar mıydı? Bunları düşünürken o anda bana bir cesaret geldi ve adamın gözlerin içine baktım tebessümdüm ve tuvaleti işaret ederek kalktım.Kalbim yerinden çıkacak gibiydi acaba peşimden gelecek miydi? Bu arada otelin ortak tuvaleti vardı ve görünmeyen bir yerde olduğu için böyle bir şeye cesaret etmiştim. Birkaç dakika tuvaletin kapısı önünde bekledim ve adım sesleri dinleyince kalbim yerinden çıkacak sandım ve adam karşımdaydı.

Hiç konuşmadan dudaklarını öptüm, sana sabredemiyorum dedim, suratında son derece afallamış bir ifade vardı bir yolunu bulacağım ve kendimi sana sunacağım dedikten sonra hemen böldüm ve kocamın yanına gittim. Bu yaptığımın ne kadar kolay bir şey olduğunun farkındayım fakat dediğim gibi bana bir çılgın cesareti gelmişti. Daha evvel kocamı hiç kandırmadığım halde hiç tanımadığım bir adama kendimi sunmak için yanıp alevleniyor halde bulunca kendimi böyle bir şeye kalkıştım ve bu duyguları yaşamımda ilk kere seziyordum. Gündüz dolaştığımız her yerde adamın bana bakışlarını görüyordum ve beni hayran hayran izliyordu, ben de ona bakıyor gülüyor ve görüşebileceğim her an konuşarak değerlendirmeye çalıştım. Artık iyice yakınlaşmıştık ve kendime onu sunmak istiyordum ama nasıl bunu öğrenmiyordum işte.

Sonra usuma bir tasarı geldi gece aynen onu öptüğüm yere inecektim ve onu da buraya çağırarak burada otelin ortak tuvaletinde kendimi ona sunacaktım. Neticede odalarda benim kocam ve onun karısı vardı en iyisi ortak bir alanda buluşmaktı. Birkaç saat düşündüm ve içime en çok sinen tasarı bu olunca uygun bir anda bu gece saat ikide beni konuştuğumuz tuvaletin önünde bekle dedim, afallamış afallamış tamam anlamında kafa sallayınca dünyalar benim oldu.Tüm gün dolaştığımız, yürüdüğümüz için herkes çok bitkindi saat 10 ’da odaya çıktık ve eşim 11 gibi yattı. Saat 2 ’yi coşkuyla bekledim, hoş bir duş aldım, hoş kokulu kremler sürdüm ve saat 2 olunca tuvalete indim. Otelde hiç kimseyi görmedim herkes derin bir uykudaydı ve yalnızca bir misyonlu resepsiyonda bekliyordu zati o da beni görmemişti.

Tuvaletin kapısında beklerken benim yeşil gözlü yakışıklı yanıma geldi ve ben de elini yakaladım suskun ol işareti yaparak bayanlar tuvaletine soktum. Ufak bir kabinin içine girdik ve direk duvara dayanarak adamı üzerime doğru çektim ve ateşli bir biçimde öpüşmeye başladık. İkimiz de birbirimizi çılgınlar gibi öpüyorduk bir yandan saçlarımı okşuyordu, ben de onun bedenini okşuyordum. Kol adalelerini elledim daha sonradan elim altlara gitti ve kalçasını okşarken buldum kendimi. O da benim götümü okşarken bir yandan pantolonu çözdü ve sikini çıkardı, ben de hemen sikini avuçladım. Kocaman bir penisi vardı bütün hayal ettiğim gibiydi, hemen dizlerimin üzerine geldiğim gibi sikini ağzıma aldım, gözlerimi bir an olsun ona sürüklemedim.

O da benim için özel hazırlanmıştı ve misler gibi kokuyordu. sikim ağzında git gel yaptıktan sonra beni elimden yakaladı ayağa kaldırdı tekerrür duvara dayayıp dudaklarımı öpmeye devam etti. Ben daha tez davranıyordum o daha içine hazmederek yapmaya çalışıyordu fakat kocamdan bir hayli korktuğum için hemen odaya çıkmam gerekiyordu. Hemen pantolonumu alt indirdim ve arkama adama doğru döndüm kalçamı ona doğru bastırdım, belini çukurlaştırdım o da o hoş sikini tutarak benim kalçalarıma sürttükten sonra içime girmeye başladı. Öylesine sert ve öylesine eforluydu ki onu içime aldıktan sonra derin bir oh çektim ve beni pompalamasının neşesini çıkarmaya başladım. İkimiz de son derece suskun olmaya çalışıyorduk fakat bana vazgeçseler çığlık çığlığa kalırdım. Soluk soluğa kalınca ayaklarım yerden kesildi sandım ve bu yasak aşk sırasında o anda orgazm oldum.

Lezbiyen seks Kocam orgazm olmam için bir hala uğraştığı halde adam yalnızca sikini bana sokarak beni orgazma eriştirmişti. Orgazm olduktan sonra döndüm adımı dudaklarına bir öpücük kondurdum sonra tekerrür duvara döndüm. O beni pompalamaya devam etti. Sanırım 5 dakikadır aynı pozisyondaydık boşalmayacak mısın diye sordum, hayır dedi, sonra ben de arkadan kafamı öne doğru dönerek dudaklarını öpmeye başladım. Hem öpüşüyorduk hem beni sert biçimde pompalıyordu ve son derece süratli bir biçimde yapıyordu. Birkaç dakika öpüştükten sonra artık iyice süratlendi ve içime akıttı. Boşalırken oh diye sesler çıkarırken ben de onu hoşnut ettiğim için kendimle iftihar duydum. Sonra içimden çıktı menileri içimde kalmıştı ben de kilodumu yukarıya çektim ve dudaklarını öptükten sonra odama çıktım. Kocam neyse ki uyuyordu tuvalete gittiğimde menilerini kilodumda görünce mutlu oldum ve daha sonra derin bir uykuya dalarak bu efsane geceyi hiç unutmadım.

Hakkında admin

Önerilen Hikaye

Azgın ablamı sikiyordum

Ben 22 yaşında bir erkeğim. Daha geçen ay erkek oldum hemde ablamla, ablamda 27 yaşındadır. Neyse ben olaya geçeyim. Geçen ay okuldan eve dönüyordum kapının önünde ablamla karşılaştım. Neyse beraber eve girdik ama evde kimse[…]