Anasayfa / Sex Hikayesi / Tatilde Tanıştığım Erkeklerle Grup Seks Yaptım
Tatilde Tanıştığım Erkeklerle Grup Seks Yaptım

Merhabalar dostlar benim adım Efsun öncelikle sex öyküleri paylaşan bu siteye çok teşekkür ediyorum zira ben de burada Grup Seks Öyküleri sık sık vakit geçiriyor özellikle azgın olduğum yarıyıllarda buralardaki öyküleri okuyarak kendimi tatmin ediyorum. Natürel ki böyle hoş ve emin bir platformu görünce ben de sizlere kendimden bahsetmek istedim. Öncelikle ben 24 yaşındayım üniversiteden yeni mezun oldum ve daha yeni hayata atıldım Ensest Seks Öyküleri diyebilirim. Gerçeğinde varlıklı bir ailenin kızı olduğum için iş evhamım ya daha hayat evhamım hiçbir zaman olmadı her zaman şımarık ve rahat gelişmiş bir kızım kafama göre takılırım ve kafama göre yaşarım. Size şimdi anlatacağım bu seks öyküsü ise geçtiğimiz yaz başından geçti üniversiteden yeni mezun olduktan sonra azıcık tatile çıkmıştım o yarıyılda yaşadığım harika ilişkiyi sizinle paylaşmadan geçmek istemiyorum. Natürel ki öncelikle azıcık daha hayatımdan bahsetmek isterim beni iyice tanıyıp kavramanızı istiyorum. Dediğim gibi ben parasal anlamda hiç güçlük sürüklemedim o surattan da her zaman rahat bir hayat yaşadım hoş bir kısımda fiyatlı bir üniversitede okudum sonrasında ise hayatımı hep kendim tasarladım. Babamın büyük bir işletmeyi var zati mezun olduktan sonra orada çalışmaya başlayacaktım o surattan da gelecek kaygın yoktu ama ben natürel ki çalışmasam da yaşayabilirdim fakat kendim bunu istiyordum kendi ayaklarımın üzerinde durmak benim için çok ehemmiyetliydi. Ben üniversiteye başladığım zaman da çok rahat bir kız oldum hep tek başıma yalnız büyük bir konutta yaşadım zaman zaman natürel ki ilişkilerim oldu erkek dostlarım oldu ama benim en hoşlandığım Kızlık Bozma Öyküleri şey her zaman tek gecelik ilişkiler yaşamak oldu. Evet ben azıcık heyecan seven bir kızım bir erkekle bir kere tanışıp birlikte olduktan sonra bir daha onu görmek istemiyorum.

Oldukça çılgın dolu bir hayatım oldu kavrayacağınız Kandırma Seks Öyküleri dostlar üniversite senelerinde de o kadar değişik ilişkiler ve yaşadım ki bir hayli kadın benim gibi bir hayata sahip olmak için can atar belki ama bir hayli kadın için de benim hayatım azıcık değişik gelebilir hatta bu ayıp lan ağabeylerim. Ama ben hiçbir zaman yaşadığım hayattan davacı olmadım bütün tersine her zaman ailem bana bu hayatı sunabildiği için onlara minnettarım. Hatta şöyle de söylemem gerekir ki ben bir fahişe gibi seziyorum kendimi gerçekten böyle ilişkiler ve yaşamak erkeklere karşı sahibe köle stilindeki fantezilerin içinde olmak her zaman çok güzelime gidiyor ve benim için de en ehemmiyetli fantezilerden biri netlikle grup seks. Hani bazı kadınlar böyle her şeye sahip olduklarında doymak bilmezler ya ben artık öyle olduğumu düşünüyorum zira her şeyim var hayatımda hiç bir noksan yok canım ne zaman isterse sevgili bulabiliyor seks yapabiliyor hatta tek gecelik ilişkiler yaşıyorum Ensest Seks Öyküsü ama doymuyorum doyumsuz bir kadınım. Hayatında fark arayan birisiyim ve aradığın farkı hiçbir zaman üniversite senelerinde bulamadım zira dost çevren bu mevzuda hiç cesur değildi benim yaşadığım hayat onlara her zaman bir garip geldi ve hiçbir zaman grup sekse yaşayacağım bir dost etrafım olmadı. Özellikle mektebin son zamanlarında bu fırsatı yaratabilmek için bir hayli erkekle görüştüm bir hayli erkeğe böyle öneride bulundum ancak bir de tanınmış bir ailenin kızı olmamdan dolayı herkes bu gidişattan kaçmaya başladı. Neyse dediğim gibi benim Kızlık Bozma Seks Öyküleri içimde grup seks sanki bir uhde olarak kaldı ve ben bunu hayata fırsatını tatilde buldum.

Geçtiğimiz sene üniversiteyi tamamladım natürel ki de ailem Kandırma Seks Öyküsü beni azıcık stres atmam kafa dağıtmam için hoş bir şehir dışı tatiline gönderdi. Malum pandemi şartları olduğu için yurt dışına çıkamadım ama grup seks yapmak için natürel ki yurt dışına gitme hayalim vardı özellikle Hollanda ’ya gidip orada kafa dağıtmak istiyordum ama ne yazık ki ki koşullar yalnızca Antalya tatiline izin verdi. Her neyse Antalya ’da 5 yıldızlı otelde yer ayırdık bir hafta kafama göre tatil yapacaktım ve natürel ki de çok hoş bir program yapmıştım. Her neyse yaptığım program istikametinde uçağa sıçradım ve Antalya ’daki otelime eriştim. Otele gittiğimde natürel ki kapıda karşılandım 5 yıldızlı her şey dahil lüks bir otelde kalacaktım. Otelde tam ihtimaller vardı gece kulübü olsun havuz olsun her türlü ihtimale sahipti hatta dışarı çıkmana gerek dahi yoktu. Ama ben ilk gün bir araba kiralayıp azıcık da çevreyi keşfetmek istedim. Neyse etrafta bulunan hoş yerleri sorup bildikten sonra elime de bir harita aldım bütün turist gibi dolaşmaya gezmeye çıktım. Gittiğin bir hayli yerde turist konvoyları da vardı ben yalnız olduğum için azıcık insanlardan uzak duruyordum ama sonunda bir lokantaya oturup yemek yerken yan masada oturan iki yabancı dikkatimi çekti. Son derece güzel 2 erkekti ben de İngilizce bildiğim için kısa müddet içerisinde aramızda hoş bir diyalog heyetti onlar bana buraların hoş yerlerini filan sormaya başladı ben de bildiğim kadarıyla anlattım. Sonra sohbet muhabbet derken çok yakın otellerde kaldığımızı bildik ertesi gün beraber tasarı program yaptık ve beraber etrafı keşfetmek için yola çıkmaya karar verdik.

O gün azıcık daha gezdikten sonra tanıştığım Anal Seks Öyküleri iki erkeğin telefon numarasını da aldıktan sonra otele geri döndüm azıcık da havuz başında neşe yaptıktan sonra akşam yemeğini yedim gece kulübüne gidip eğlendim. Fazla derecede içki içmiştim gece kulübünde de gözüme kestirdiğim bir hayli erkek oldu ama natürel ki onlarla seks yapma fırsatını da tutamadım o gece bitkinlikle kendimi odama attım ve hoş bir uyku çektim. Ertesi sabah erken uyandım sanırım pak hava bana iyi gelmişti içkili olmama karşın erkenden kalktım. Zati ben uyandığımda yeni tanıştığım iki erkeğin iletilerini telefonumda gördüm hemen bir duş alıp hazırlanıp çıkacağımı söyledikten sonra onlara beni otelin önünde beklemelerini söyledim. Kahvaltımı yaptım hazırlandım duş aldım ve ardından tanıştığım erkekleri almak üzere onların oteline gittim. Birlikte yola çıktık etrafta bulunan şelaleleri filan gezdik azıcık çok hoş ve neşeli bir gün geçirmiştik hatta bir ara oturduk bir yerlerde bira filan da içtik. Gerçekten hoş ve cümbüşlü bir gün olmuştu bizim için akşam da buranın en lüks gece kulüplerinden birinde yer ayırdık ve beraber Adult Seks Öyküleri gitmeye karar verdik. Akşama doğru yine otelime dönüp üzerimi filan değiştirdim netice haysiyetiyle gece hayatı için değişik bir hazırlık gerekiyordu tamamen hazırlandım ve otomobille değil bu kere gece kulübüne taksiyle gitmeye karar verdim. Taksiye bindiğim de gideceğim gece kulübünün yerini söyledim zati kapıya vardığımda iki erkek beni kapıda bekliyordu. Beni gece elbiseleri ile görünce gerçekten ikisinin de gözleri fal taşı gibi açıldı gece süresince de zati bana methiyeler yağdırıp durdular çok hoş olduğumu söylediler. Artık kafama koymuştum bu iki erkekle bu gece Lezbiyen Seks Öyküleri seks yapacaktım ama natürel ki onlara da bu vaziyeti kabul ettirmek vardı. Yabancı oldukları için bu vaziyet onların eksantriğine gitmeyecekti bunun farkındaydım her neyse girdik gece kulübüne içkilerimizi söyledik içmeye dans etmeye ve eğlenmeye başladık.

Natürel benim kanım kaynamaya çoktan başlamıştı Anal Seks Öyküsü iki erkeğin arasında tost olmuş bir biçimde gece kulübünde dans ediyordum dünyayı unutmuş vaziyetteydim içki aldık da daha da kendimden geçiyordum. Natürel ki bir müddet sonra adamların arasına gelip onlara sürtünerek dans etmeye başladım yavaş yavaş arkamdaki penislerin sertleşmeye başladığını fark ediyordum. Artık kıvama gelmiş de herkes emindi bu akşam bu adamlar beni aralarına alıp grup biçimde becerecekti ve bende havalara uçuyordum. Kafamda bu düşüncelerle cümbüşe devam ettim zati çok uzun sürdü oradaki cümbüşümüz saat sabaha karşı olmuştu ki çıkıp herkes otellerine dönmeye karar verdi. Ama benim otele dönmeye hiç maksadım yoktu hemen internet üzerinden kiralık konut buldum bu adamlarla beraber konuta geçmek için hazırlandım. Onlara da artık kafamdakileri söylemenin Mobil Seks Öyküleri zamanı gelmişti azıcık da içkinin verdiği cesaretle ben bu gece sizinle seks yapmak istiyorum dedim. Gerçeğinde ikisi de azıcık afalladı bu gidişata ikimiz ile beraber mi diye sordular. Evet dedim ikinizde beraber yapmak istiyorum grup seks istiyorum dedim. Adamların sanki gözlerinin içi parladı bunu görebiliyordum gecenin karanlığında dahi. Onlar nasıl olacak nerede olacak filan diye sorarken ben zati her şeyi hazırladığımı söyleyerek onlara ayrıntıları anlattım. Zati çok geçmeden de taksiyi çağırdık geldi doğrudan kiraladığımız villaya gittik. Anahtarı alıp konuta girdikten sonra hemen yatak odasına geçtik. Hoş ve Erotik Seks Öyküleri erotik bir müzik ardından da bunları yatağın üzerine oturup karşılarında yavaş yavaş soyunmaya başladım. Farkındaydım adamlar beni izlerken tahrik olmaya çoktan başlamışlardı zati çok geçmeden de ben yavaş yavaş dans edip soyunurken onlarda sikini çıkarıp okşamaya başladı.

Aradığım görüntü bütün olarak buydu ve artık Bakire Öyküleri istediğimi yaşamak üzereydim o surattan da dünyalar benim olmuştu daha büyük bir zevkle şehvetle yavaş yavaş soyunmaya devam ettim. Üstümde yalnızca iç çamaşırların ve siyah külotlu çorabını kalmıştı sonrasında onları çıkarmadan ikisinin de yanına yanaşıp diz çöktüm birinin penisini birinin penisini ağzıma almaya başladım. Gerçekten yaşadıklarımıza inanamıyordum düşündükçe daha da keyifleniyordum onlar da aynı benim gibiydi benimle beraber gerçekten neşe alıyorlardı bu anlardan. Klasik bir yaladım ikisinin de penisini sonra bir tanesi kalktı ve beni elleri ile atamaya devam etti tam iç çamaşırlarımı çorabımı çıkardı tamamen anadan üryan kalmıştım. Sonrasında ben bir yandan dans ederek bir yandan da sürtünerek bunların tamamen giysilerini çıkardım hepimiz üçümüz de anadan üryandık. Artık yavaştan Dul Seks Öyküleri içine girmelerini aldı ediyordum zira fazla derecede tahrik olmuştum. Yatağa yattım biri göğüslerimi yalamaya başladı öbürü ise amımı. İki erkek tarafından yalanmak gerçekten benim için harika bir duyguydu onlar beni yaladıkça benim ayaklarım yerden kesiliyordu çok neşe alıyordum. Enteresan zayıflayanlar yaşıyordum ve sanki bulutların üzerinde çıkmıştım bu sırada biri vajinamı yalarken öbür erkek yanıma geldi ve bacaklarını açarak ağzımın üzerine geçti sonrasında ise kalın sikimi ağzına vermeye başladı. Harikulade ağzına alan çekiyordum yalandıkça yalamak değişik bir duyguydu gerçekten kendime efsane hissediyordum. Sonunda artık katlanamadığımı beni sekmelerini söyledim. Hemen pozisyon aldılar birisi bacaklarımın arasına geçti içine girmeye başladı ötekisinin penisi hala ağzımın içinde ile biri vajinamı biri ağzımı sikiyordu. Natürel ben sikildikçe daha çok zevke geliyordum adam alttan vurdukça ben ötekisinin penisini deliler gibi yalıyordum.

Adam süratlendikçe ben de süratlendim gerçekten Bakire Seks Öyküleri enteresan derecede kendimden geçmiş vaziyetteydim çok geçmeden de zati orgazmı oldum hem de böyle büyük bir patlama ile kasılarak filan zevke geldim iyice. Natürel ki içimdeki adam hala boş almamıştı benim vajinamın suları aktıkça da daha vıcık vıcık bir biçimde beni sikişmeye devam ediyordu ses çıktıkça o da zevkle geliyor ve daha fazla vuruyordu. Sonunda o da boşaldı ama içime boşaldı benim için problem değil de hemen ertesi gün bir ertesi gün hapı alırdım zati korunuyordum da iyice garantiye almak için hap kapsadım. Bu sırada penisini yaladığım adam da boşalmaya başladı ağzının her yeri göllerle de oldu ama hiç davacı değilim bu gidişattan. Natürel ki üçümüzün de isteği hala bitmemişti 3’lü olarak seks yapmaya devam edecektik şimdi gizeme başka bir pozisyona geçmekteydi. Bu kere penisini yaladığım adam arkama geçti ben de domaldım öbürü ise yeniden önüme geçip ağzıma penisini vermeye devam etti. Bu kere göt deliğime giriyordu adam zati daha evvel de arkadan Hekim Seks Öyküleri kezlerce verdiğim için girmesi hiç güç olmadı acı yerine zevk duyuyordum ben o girerken. Bu sırada arkandaki süratli bir biçimde sikmeye başladı beni önümdekinin penisi de ağzımda geliştikçe gelişiyor ordu gerçekten çok zevkliydi şu anda yaşadığım şey hayatım süresince aradığım bir vaziyetti sanki. Natürel ki o gece bu pozisyonda da dakikalarca sikiştik bu da bana yetmedi ikisinin arasında tost oldum. Gerçekten benim için her şey çok müthişti ikisinin arasında sevişirken İş Yeri Seks Öyküsü kendimi fahişse gibi hissettim sanki kaçar ruhum sarihe çıktı. O gece 2 erkeğe her yerimi verdim gerçekten beni her deliğinden becerdiler ve beraber çok zevk aldık.

Natürel ki gece çok uzun sürdü sabaha karşı hepimiz Baldız Seks Öyküleri bitkinlikten kendimizi bir kenara attık daha doğrusu ben iki erkeğin arasını yattım. Sabah olduğunda uyandığımda baktım bunlar hala yatmaya devam ediyor ama ben durmadım yine bir onun bir onun penisini ağzıma alarak ikisini de uyandırdım. İkisi ile birlikte sabah da bir posta attık gerçekten müthişti. Natürel sonrasında kalkıp beraber kahvaltıya gittik o gün akşama kadar gezdik tozduk akşam olduğunda otelden çıkışımı yaptım yeniden aynı konuta geldik. O gece de üçümüz birlikte sabaha kadar seks yapmaya devam ettik tatilim süresince her gecem hemen hemen böyle geçti 2 erkeğe de yatakta verip durdum. Tatil bitip şehir hayatına geri döndüğümde gerçekten kendimi çok yalnız hissettim benim için grup seks artık bir bağımlılık gibi oldu. Şimdi bir escort sitesine duyuru hazırladım oradan grup hizmeti almak isteyen erkeklerle toplanıyorum asla birebir seks ilişkisi kabul etmiyorum grup görüşmek isteyen olursa onlara buluşma verip konutumda konuk ediyorum. Natürel ki böyle ilişkilerde de başıma bir hayli serüven geldi sizlere daha sonra bunları da anlatmak istiyorum. Bu arada dostlar ben buraya öykümü yorum yapmamız için yazdım umarım size Anımi sevmişsinizdir ve yorum yaparsanız zira böyle yorumlar çok güzelime gidiyor onları okudukça hatta burada beni sikmeyi hayal eden erkekler oldukça ben daha çok neşe alıyorum. Hatta şöyle söyleyeyim gerçekten burada en hoş İş Yeri Seks Öyküleri yorumu seçeceğin ve benimle beraber olmak isteyen bir erkeğe bir gece konutumda harika bir seks ziyafeti sunacağım. Yeni öykülerde görüşmek üzere dostlar ben burada olmaktan dolayı çok mutluyum sizinkileri de çok beğenerek isteyerek okuyorum umarım yorumlarınızla bana destek verirsiniz ki yine hikâyelerde ya da reel hayatta buluşuruz.

Hakkında admin

Önerilen Hikaye

Arkadaşımın anası dehşetti

Selam bu başımdan gecen olay tamamiyle gercek dir o zamanlarda 19 yaşındaydım ben ve arkadaşım bir asker arkadaşımızı haremden yolcu etdik o kadar cok içmişdikki zom olmuşdum arkadaşımda öyle ben o şekilde eve gidemezdim bizimkiler[…]