Anasayfa / Amatör Seks Hikayeleri / Bakire kızla tatilde anal sex anımız
Bakire kızla tatilde anal sex anımız

Genellikle yalnız başına tatile gitmeyi seven biriyim orada mutlaka karşımda biri çıkar ben ondan hoşlanıyorum o benden hoşlanır alkollü olunca da doğrudan Adult Seks Hikayeleri iş yatakta biter. Bu yazda tatil için Alanya ’ya gitmeye karar vermiştim. Malum Alanya Rusların cennetidir her zaman rus kadınları ile takılmak isteyenler oraya akın eder. E benim de neden bir rus yatak arkadaşım olmasın diye düşündüm ve tercihimi buradan yana kullandım. Tabi bu detaylara geleceğim öncelikle isterseniz biraz kendimi tanıtayım. Benim adım doğan 26 yaşındayım, uzun zamandan beri yalnız yaşayan biriyim üniversite yıllarında başladı bu yalnızlık ve sonrasında mühendisi oldum şu anda da yalnız bir rezidansta yaşıyorum iyi bir yerde de çalışıyorum. Yani kendimi övmek gibi olmasın ama biraz da yakışıklı bir adamım karizmam gerçekten dillere destandır iş yerinde de peşimde koşan çok kız var. Ama ben tabii ki düzenli bir ilişki istemediğim için onlara pek yüz vermiyorum sadece gecelik tek gecelik yani ilişkiler yaşamayı tercih ediyorum.

Neyse tatil konusuna geri dönecek olursak ben Alanya ’ya tatile geldiğimde tabii ki bir kadın düşüreyim illa onunla beraber olayım seks hikayeleri yaşayayım düşüncesiyle gelmedim. Ama yaşasam da fena olmaz diye düşünüyordum kendi kafamda. Neyse beş yıldızlı bir otelde kalmaya başladım otel güzeldi ve tabii ki de rus kızların cennete gibiydi gerçekten nereye kafamı çevirsem manken gibi bir rus hatun görüyordum karşımda. İlk günü böyle boş geçirdim zaten yolu yorgunlu falandım doğrudan akşam yemeğini yiyip kendimi odaya attım. Ama ikinci günü boş geçirmeye hiç niyetim yoktu o gece mutlaka ne yapacak ne edecek bu kızlardan birini düşürüp beraber olacaktım. Neyse ertesi gün sabah kahvaltı yaptıktan sonra otelin plajına indim. Yan tarafımda oturan bir aile vardı kızları da gerçekten çok genç görünüyordu yani maksimum 18 yaşındadır. Ama kızın o kadar düzgün bir fiziği vardı ki gerçekten bunlar kadınsa Türk kızları ne diye düşünmeden edemedim. Lütfen çok kızları bana kızmasın ama maalesef rus kadınları kadar olamazlar.

Ateşli bakire ile sahilde beraber olduk

Neyse arkadaşlar gün boyunca kızı kesmeye devam ettim tabii ki oda bana bakıyordu sonunda benim bakışlarım onun dikkatini çekmişti. Bir şekilde ne yapıp ne Edip onunla sohbet etmem gerektiğini düşünüyordum İngilizcem de vardı aslında bu konu benim için doğru olmayacaktı ama yanındaki ailesi tepki verir mi diye düşünmeden edemedim. Ama biliyorsunuz yabancılar bizim gibi değil çok daha sıcakkanlı insanlar. Sezon kadar birbirine çok yakın olduğu için gel zaman git zaman ben bunlarla muhabbeti kurdum akşama doğru artık iyice ailesiyle sıkı doku olmuştuk zaten. Benim için de kızla tanışma fırsatı doğmuştur ve onunla da iyi arkadaş olduk. Neyse birkaç saat sonra ailesi odalarına gitmek istediklerini söyledi ama kızım daha gitmeye niyeti yoktu. Bu durum hoşuma gitti çünkü onunla daha iyi kaynaşma imkanı bulacaktım hadi onu akşam bir yerlere davet etmeyi bile planlıyordum.

Daha önce de Alanya ’ya geldiğim için aslında her yeri bilirdim Adult Seks Hikayeleri o yüzden kızla sohbet muhabbet ilerledikten sonra birkaç da bir ayı karşılıklı olarak içtikten sonra onu akşam dışarıya davet ettim. Ailen izin verir mi diye sorduğumda bir kahkaha attığı saçmalama tabii kiverir dedi. Acayip mutlu olmuştum akşam yemeğinden sonra buluşmak için sözleştik birbirimize telefon Numaralarımız da verdik. Akşamı iple çekiyordum gerçekten çünkü neler olacağını aklımın ucundan bile geçiremiyordum.

Onu meyhaneye götürdüm

Malum bu yabancılar Türk kültürünü seviyor ben de ne yapsam ne yesem diye düşünüp kızı meyhaneye rakı içmeye götürdüm. Alkole dayanıklı oluyorlar zaten ama bu kadar da dayanıklı olduğunu bilmiyordum neredeyse bir 70 ’lik rakıyı birlikte devirdik bir kız bana mısın demedi. Ama biliyorsunuz rakı insanı sonradan çarpar oda ayağa kalktıktan sonra biraz afallamaya sendeleyerek yürümeye başladı. Yürürken benden destek almak zorunda kalıyordu. Ve ben de ona yardımcı olmaktan başka hiçbir şey düşünmüyordum Adult Seks Hikayeleri anlarda tabi kafanda 40 tane tilki geçiyordu orası ayrı. Sonra biraz oturmak ister misin diye sordum kabul etti onu sahilin en ıssız köşesine götürdüm. Bu arada otele yakın bir yerdeydik otelimizde bir koyda bulunuyor o yüzden ıssız yer bulmak hiç zor değildi. Neyse ben bunu götürdüm ıssız bir yere oturduk o o kendine gelene kadar birazcık sohbet ettik falan derken sonra bir anda ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık. İnanın benim de kafam hafiften güzel olduğu için o anlar nasıl yaşandı ne kadar hızlı gelişti bunun bile farkında değilim.

Oldukça tatlı bir kızdı zaten güzeldi öpüşüyordu resmen aradığım fırsat ayağına kadar gelmişti yani onun işi başlatması benim de işime geldi desem yalan olmaz. Dudaklarımız birbirinden ayrılmadan bir anda elini penisimi attı şortunun üzerinden okşamaya başladı ama böyle zor oluyordu çünkü kot şort tarzı bir umut vardı üzerimde. Oda tabii ki dayanamadı elini içeriye atıp benim erkekliğime dışarıya çıkardı ve oynamaya başladı. Çok geçmeden de sakso çekmeye başladı gerçekten ben hiçbir şey yapmıyordum o kendisi yapıyor da her şeyi ve Adult Seks Hikayeleri bana bu inanılmaz bir haz veriyordu. Tabii alkolde kana konuşunca ben iyice kendimden geçmeye başladım kızla birlikte olmak istediğimi söyledim. Bir de cesaret gelmişti üstüne bana. İtiraz etmedi ama bakire olduğunu o nedenle Vajinal ilişki yaşamayacağını söyledi. Yani anal seks yapacaktı ve bu benim daha da fazla işime gelmişti ne yalan söyliyim çünkü yapmamıştım daha önce.

Kumsalda arkadan becerdim

Hemen oracıkta altımızı çıkardık üstümüzü çıkarmaya gerek duymadım çünkü gelen giden olabilirdi ve birazcık acelemiz vardı. Ben bunu domalttım ve arkasına geçtim sonrasında daha küçücük minicik deliğini yalaya yalaya büyütmeye çalıştım. Tabii ki böyle olacak bir şey değildi sonra da parmaklarımı sokmaya başladım ve iki parmağım girmeye başladıktan sonra da penisimi yerleştirdim arkasına. Canını yakmak istemiyorum o yüzden yavaş yavaş yapıyordum bunu belinden kavradım içine doğru yavaş yavaş girdim gerçekten hiç canını Acıtmadım kızım. Ya da ben öyle sanıyordum bilmiyorum oda alkolün etkisi ile farkına varmamış olabilir. Tamamen Adult Seks Hikayeleri girdikten sonra ise biraz bekledim. Hadi diye inlemeye başlayınca da git gelleri yapmaya başladım. O kadar hızlı git gel yapıyordum ki dayanacak gücüm kalmamıştı zaten dizlerimin bağı çözülmüş gibi olmuştu. Çok geçmeden de boşaldım gecemizi böyle geçirdik. Ama tabii ki bu ilk ilişkimiz son ilişkimiz olmadı o günden sonra zaten bir hafta boyunca beraber takıldık hemen hemen her gece arkadan becermeye devam ettim onu. Ama o arada başka bir rus kızı ile daha kaçamak yaptım. Malum yani hep arkadan yap nereye kadar olacak o yüzden ben de birazcık vajinasını da benimle paylaşmak isteyen kızlarla takıldım. Harikaydı bence çok keyifliydi bundan sonraki tatile rotamda kesinlikle Alanya olmazsa olmazlar arasında olacak.

Hakkında admin

Önerilen Hikaye

Azgın ablamı sikiyordum

Ben 22 yaşında bir erkeğim. Daha geçen ay erkek oldum hemde ablamla, ablamda 27 yaşındadır. Neyse ben olaya geçeyim. Geçen ay okuldan eve dönüyordum kapının önünde ablamla karşılaştım. Neyse beraber eve girdik ama evde kimse[…]